Jumaat, 2 November 2012

MUSIM BULAN ORG KAWEN2..IMBAS KEMBALI..

                                                         Utusan Raja Sehari (Part 1)


                   Bila tgk kad jemputan org teringat kad jemputan aku


    dulu-dulu..Mmg seronok lah..pengalaman menguruskan majlis
       kawen sendiri..Tanpa menyusahkkan org tua aku..Mak ayah 
         senang cakap cuma nyambut tetamu jew..hehehhhe.
             termasuklah mak mertua dan bape mertua..tetapi
               aku masih memerlukan 4 org kuat aku iaitu..4 
                 adik llki aku Atip,wan,saf,dan ican..



              Ni dia tuan rumah sepanjang majlis aku
                Atip...Dia adik paling aku sayang 
                   nge..yang banyak berkoban..



         Ni semua adik beradik aku..tp???..kurang sowang
            kak ngah aku yg x suka bergambo..hampeh!!!
                 ni jew lah adik berdik aku..yg aku
                    ngam dan aku leh wat gila-gila..
                      oit-oit..lum abis lg...hehheh..
               




              


               Ha...mana yg ada bunga tu adik lah
         adik-adik llki aku semua taff-taff..tapi muka..
                        semua petrn askar..



        








Tiada ulasan:

Catat Ulasan