Jumaat, 2 November 2012

Majlis Aku...10 Sept 201?

                                We....walaupun majlis aku x glemer..tp cukup ler diri aku diwar-war
             kan utk owang kampung...nge...Nk cantik mcm putri xlah..biase2 jew..Asalkan x over lor....

                       
                                    Disinilah berlangsungnya..majlis persepsi aku dan en tentera aku
            simple dan santai..pelamin aku biasa jew..xdelah gah mana pun..tp leh lah stakat aku dgn en tentera
                                                       duduk dlm 20 minit tue..heheheh...

                                                   
                                               Ni Pelamin aku..sangat simple..


                 HA....tgk dekat-dekat..ramai cakap nape simple sangat..Aku ckp..mmg aku suka yg simple
                                     xmo serabut-serabut..Sbb aku suka majlis yg santai..


                                      Ni tmpt mkn beradap haku..makanan dia..mmg sedap..!


                                                           Tgk ada burung kiss-kiss..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan