Rabu, 24 Oktober 2012

Si tomboy kawen..semua ketawa..berdekah2..

            Ni aku nk citer ttg life aku nih...Aku ni anak ppn yg lasak..stakat campur ppn ni kat sekolah jew..lik xdak a...aku dulu mmg mak aku ckp tegejal...kalo gaduh dgn akak aku ..compom..mmg aku d salahkan..padahal hak aku d rampas..bila aku cakap aku nk kawen semua terkezut..yea ke ko nk kawen ke ko saje jew ckp mcm tue..???
        cet!....ingat aku xde ati ke nk kawen.mak aku pon confius sape mamat yg berani tackle minah mcm aku niew..cakap pun kasar..sng cakap huru- hara ah...
         Aku kenal laki aku sayang nie dlm tenet..masa tue aku training kat TAYLORS KOLEJ kat subang..sbb aku balik kelas jew aku suka santapkan diri aku d perpustakaan...sng ckp budak baik a....sgt..masa tu aku keje lg...nk jdkan citer aku rasa bosan...sgt2...rasa mcm kosong jew idup niew...jd aku jeling2 kat geng sebelah...tgk TAGGED..Ape tue..???????
                                   yang lain tu aku malas nk taip sbb jalan citer panjang sangat,nk di pendekkan citer aku dipinang oleh owang kajang...mula2 semua xcaya..yea ke ko nk tunang niew,...aku ...korg tggu jew a..
                               aku mmg xkenal sangat bakal suami aku niew..cuma kenal gitu2 jew dlm tagged
aku suka akalkan dia..sbb dia Playboy..ho..ho..ho...First dia tnya..ko suka aku x?
Aku jawab..Suka..suka anak ko..lorat..dlm hati..bersiul..siul..suka..suka..suka..


Ni jew gmbr tuang yg aku ada...sbb family aku dgn fmily dia aje...
 Mak dia..?...best..best..
Abah dia..?.best..best..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan